duminică, 7 noiembrie 2010

Vinete coapte pane

Îmi place să încerc lucruri noi în bucătărie. Niciodată nu mi-a fost frică să improvizez. Aşa a apărut şi această reţetă. Am făcut nişte şniţele de pui şi mi-a mai rămas puţin ou. Cum nu-mi place să arunc mâncarea, m-am uitat în jur şi am văzut vinetele coapte care stăteau la scurs. Interesant! mi-am spus. De ce nu? Poate aşa o să-mi placă vinetele pane (nu-mi plac cele crude pane). Şi ne-au plăcut (mie şi soţului)  foarte mult. Sunt deosebite, delicioase. Dacă sunteţi curioşi, poftim reţeta:

vinete coapte
ouă
făină
usturoi
sare, piper

 Vinetele coapte şi scurse de zeamă (puteţi folosi şi vinetele din congelator dezgheţate la temperatura camerei), se aplatizează puţin cu palma şi se dau prin făină. Ouăle se bat bine cu sare, piper şi usturoi pisat. Se dau vintele prin ou şi se pun la prăjit. Se scot pe un prosop  de hârtie ca să absoarbă uleiul. Se pot servi ca atare reci sau calde sau ca fel principal după reţeta http://luise-reteteciupercisialtele.blogspot.com/2010/11/vinete-coapte-pane-cu-sos-si-cartofi.html.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu